Fastelavn, Grupperådsmøde og informationsmøde om Spejdernes Lejr 2022
Kære forældre, ledere samt øvrige medlemmer af DDS Hørning
Hermed indbydelse til
Grupperådsmøde søndag den 27. februar 2021 kl. 13:00 til 15:00.
Som foregår i Bakkeskolens kantine.
Grupperådsmødet er en lejlighed for alle til at møde op og få noget mere at vide om, hvad der foregår i gruppen. Hvordan er det seneste år forløbet og hvad er tankerne om fremtiden? Hvordan er gruppens økonomi og hvilke aktiviteter planlægges der med i det kommende år? Der skal også vælges bestyrelsesmedlemmer. Bestyrelsen består efter grupperådsmødet af repræsentanter for forældrene, repræsentanter for lederne og repræsentanter for de unge i spejdergruppen samt gruppelederne.
Når vi er færdige med grupperådsmødet, vil der være informationsmøde for forældre og spejderne om Spejdernes Lejr 2022 fra d. 23. - 31. juli. Se mere på: https://spejderneslejr.dk/
Dagsorden, bestyrelsens beretninger og udviklingsplan samt regnskab for 2021 og budget for 2022/23 kan desuden findes på gruppens facebook-side.
Har du forslag, du ønsker behandlet på grupperådsmødet, skal du senest den 13. februar 2022 sende forslaget til formand Mia Rasholt – formand@ddshorning.dk. Indkomne forslag vil efterfølgende kunne findes på gruppens hjemmeside samt facebook-side.
Som det fremgår af dagsordenen, er der ledige poster i bestyrelsen. Mia Rasholt genopstiller til
formandsposten, mens der mangler kandidater til de ledige poster som forældrerepræsentant og forældresuppleant samt lederrepræsentant.
Tilmelding til grupperådsmøde og fastelavnsarrangement / grupperådsmøde, informationsmøde og fastelavnsarrangement skal foregå via kalenderen eller dette link: https://ddshorning.dk/begivenhed/fastelavn-grupperaadsmoede-og-informat…
Fastelavnsarrangementet koster 25 kr. pr. barn.
Med spejderhilsen
Bestyrelsen
Dagsorden:
Årsberetning:
Årsregnskab 2021:
Budget 2022-23:
Ledernes og bestyrelsens beretning:
Referat: